Beskid Niski - Magurski Park Narodowy - Cerkwie i widoczki

Przedłużony weekend w Beskidzie Niskim i Magurskim Parku Narodowym.
Na 20km rekonesansie wokół Krempnej widziałem 4 cerkwie.
100m od tabliczki "Ostoja zwierząt" pasie się jeleń.
Mnóstwo przydrożnych kapliczek i krzyży, wiele "byłych wsi" po których zostały cmentarze i postawiono symboliczne "drzwi do ...".
Kilkadziesiąt razy przejeżdżałem albo przechodziłem przez różne rzeczki.
Raz woda była głęboka do kolan. Raz jednak zrezygnowałem z brodu na Wisłoce i skorzystałem z mostu linowego dla pieszych.
Poza tym asfalty nowe, szutry ubite, turystów mało.
Pogoda... w zasadzie dopisała. Ważny jest strój. Przeciwdeszczowy :-)
Tylko jednego dnia zwiedzałem okolicę samochodem a nie rowerem.

Krempna - Kotań - Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała










Krempna - Żydowskie - Ciechania - Ożenna - Wysowatka - Długie - Radocyna - Nieznajowa - Rozstajne


















Krempna - Chyrowa - Dukla - Iwonicz-Zdrój - Rymanów Zdrój
Dukla, Iwonicz i Rymanów zasługują na osobny wpis. Ale obrazki po drodze też były ładne.

















Zalew w Krempnej.
Pogoda sugerowała że gdzie indziej będzie się lepiej jeździć.









Kilka godzin później jechałem w pełnym słońcu WTRką do Wygiełzowa!








I skończyłem na Sosinie :-)

Komentarze